הייד פארק ”סיור באופנים“
יום שבת מרענן.
שכרנו 2 זוגות אופנים ועשינו סיבוב מדהים ארמון יפה אתר הנצחה לדיאנה אגם מדהים ובית קפה קטן לקינוח משם לקחנו אוטובוס למאודם טוסו ושם לפרוטובלו מרקט.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל