מריוס כאטאלין ”#מריו# המדריך שלנו בבוקרשט , מומלץץץ“
מריו היגיע בבוקר בזמן, נעים הליכות ועזר לנו עם הקלנועית של אמא שלי. הוא תיכנן לנו טיול המתאים לנו, ליד אגמים וארמונו. מחוץ לבוקרשט, היה מקסים.קינחנו במסעדה בפארק Mogosoaia עם מיץ (קאבב רומני על האש) טעיםםםם לבירה מקומית, נישאר לנו טעם טוב מהחוויה, מומלץ בחום מריו
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל