ג'ו הסעות בודפשט ”חוויה נהדרת“
השתמשו בשרות ההסעות והליווי של ג''ו לטיול בברך הדנובה, אנחנו משפחה של 6 אנשים ובתוכם תינוק, גו'' בנה לנו טיול יפה לבקשתנו, הגיע עם רכב מתאים עם כיסא תינוק, נקי ונעים, גו'' עמד בלו"ז, היה מקצועי, אדיב ונעים, היה יום מוצלח ומקסים, ממליצה בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל