מערת שקוציאן ”מקום יפה, למטיבי לכת ואתגרים“
1. מאתגרת יותר מפסטוניה מבחינת ההליכה/מדרגות
2. הגעה למערה וחזרה ממנה היא דרך שביל עפר תחת כיפת השמיים (כרבע שעה כל כיוון, הלוך ירידה חזור עלייה במדרגות) הבנתי שניתן לחזור גם במעלית אך לא ניסינו.
3. אסור לצלם בכלל בתוך המערה
4. מי שיש לו קלסטרופוביה/פחד גבהים לקחת בחשבון שלקראת הסוף עוברים במסלול צר (עם מעקה כמובן) ועל גשר כשלמטה נהר מהמם, ישנם מקטעים קצרים נמוכי קומה שצריך להתקופף.
לסיכום: למטיבי לכת ואתגרים ממליצה יותר על שקוציאן, אני אהבתי יותר את פסטוניה:)
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל