מטבע ועלויות בלונדון ”תשלום באשראי בשקלים בדיוטי פרי בלונדון“
אנחנו היינו בדיוטי פרי בלונדון, קנינו כמה שוקולדים וכשבאנו לשלם המוכר אמר לנו שאנחנו יכולים לשלם בשקלים בכרטיס אשראי, כלומר החיוב נעשה בשקלים כדי לחסוך את ההמרה של הכסף. אני לא יודעת אם אפשר לשלם גם בכסף ישראלי במזומן כי לא היה עלינו כסף ישראלי במזומן על מנת לברר את זה.
כשראיתי את החיוב באשראי באמת לא היתה תוספת עמלה על הסכום בניגוד לעיסקאות האחרות במקומות אחרים שהיו עליהם תוספת של עמלות. לידיעתכם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל