המדריך דויד קובוס ”מדריך מעולה“
סיירנו בברצלונה עם דויד ברובע הגותי, בחלק היהודי, בקתדרלה וברמבלס (סיור ברצלונה הקלאסית)
דויד מדריך מעולה, בעל ידע והיה מאוד מותאם לרצונות ולבחירות שלנו.
זכינו דרכו להכיר את ברצלונה בעיניים מקומית מה שמאוד הוסיף לחוויה בעיר.
בנוסף ולא פחות חשוב דויד איש שיחה ואדם מקסים.
ממליצים מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל