Park Fora Restaurant ”מסעדה יקרה - לא מומלצת“
מסעדה יקרה ביותר, שלא שווה את ההשקעה. מבקשים לשלם 100 לירות על הזמנת השולחן, ורק בחשבון מגלים את זה. חוויה מיותרת לחלוטין.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל