ג'ו הסעות בודפשט ”ממליץ בחום, נזמין אצלו שוב“
בן אדם מקסים, מחיר מעולה, שירות מעולה, דאג להודיע לי על איחור בטיסה. נהג אדיב ומתחשב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
בן אדם מקסים, מחיר מעולה, שירות מעולה, דאג להודיע לי על איחור בטיסה. נהג אדיב ומתחשב.
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל