המדריך סרגיי קמינסקי ”ממליצה על סרגיי מכל הלב“
25.2.16 -בחזרה מקובה לישראל הייתה לחברתי ולי עצירה ברוסיה ל-10 שעות. הומלץ לנו על המדריך סרגיי לסיור של כמה שעות במוסקבה. ובכן, היו לנו כמה שעות נפלאות עם סרגיי, שמשקיע מכל הלב ונותן הדרכה מקצועית ומלאת תוכן.
אדם חביב, קשוב, אמין ופתוח לפניות ובקשות ולא מבזבז זמן. חשוב לא פחות – סרגיי דובר עברית רהוטה. סרגיי אסף אותנו מהשדה והחזיר אותנו בדיוק בזמן. ממליצות עליו מכל הלב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל