בית חב"ד בנגקוק ”מומלץ בחום!“
אוכל טעים מאוד, כשר כמובן, אוירה מדהימה ואנשים עוד יותר.
הרבה יותר מסתם מסעדה, עזרה בכל נושא, מקום נעים לנוח, לשתות קפה, להשאיר תיקים, להשתמש באינטרנט או טלפון, יש גם חנות קטנה עם מוצרים כשרים מהארץ, לחמניות ומאפים טריים בשפע, בקיצור אל תוותרו על ביקור:)
ומי שבאמת רוצה להרגיש עוצמה של מקום שלא יוותר על ארוחת ליל שבת שם בבית חב"ד בנגקוק, חוויה מדהימה!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל