בית חב"ד בנגקוק ”מסעדה מעולה👌🏼“
אוכל ישראלי בניחוח תאילנדי, טעים מאוד, שירות מעולה, מקום נקי ומרוויח, מלצרים דוברי עברית, וגם המחיר סביר! מומלץ בחום גם סתם להכנס להגיד שלום בבית חב״ד!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל