הולה שלום מדריד ”טיול מקסים לטולדו“
הצטרפנו לפני מספר ימים כזוג לטיול שעדי הדריך לטולדו. הטיול היה מקסים וכן ההסברים והסבלנות האין סופית של עדי. חבל שהטיול שתוכנן לסגוויה התבטל - עשינו אותו עצמאית.
מומלץ בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל