המדריך דויד קובוס ”מומלץ בחום!“
בקיצור נמרץ: 2 מבוגרים וארבעה ילדים 9-16.
השכלנו ונהנינו מאוד. דוד התאים את עצמו ברגישות רבה לכולנו. סיפר לנו את הסיפורים הפיקנטים וחשף בפנינו מקומות וסודות על ברצלונה שלא כתוב עליהם בשום מקום.
ותודה גדולה גם לעינת על התאומים התפורים, הנגישות, האדיבות והעצות הטובות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל