המדריך דויד קובוס ”איש מקסים. הדרכה מעשירה ומעניינת“
לקחנו, אשתי ואני, הדרכה פרטית עם דוד. הוא הגיע אלינו למלון ומשם התחלנו את הסיור ברחובות ברצלונה. דוד העשיר אותנו בהמון ידע ועובדות שהיו ממש סביבינו, ושללא הסיור היינו פשוט עוברים כאילו כלום. קיבלנו המון טיפים לגבי מקומות נוספים, מסעדות, ברים, הופעות וכו'.
דוד איש מקסים ונעים הליכות. מומלץ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל