קרלובי וארי ”קרלובי וארי - בילוי נחמד ולא יותר“
הגעתי לקרלובי וארי אחרי שקיבלתי המלצות רבות, אך מעט התאכזבתי. לדעתי הביקור מומלץ רק למי שיש לו מספיק זמן בפראג, ורוצה לצאת אל מחוץ לעיר לחוויה קצת שונה (ובכל מקרה גם אז לדעתי עדיף לנסוע לעיירה צ'סקי קרומלוב, שמהווה חוויה לגמרי שונה, מאשר קרלובי וארי שעדיין נחשבת כעיר).
הנסיעה לקרלובי וארי הינה שעתיים ורבע, נסעתי באוטובוס של חברת Student Agency עליו פירטתי בטיפ נפרד.
המעיינות החמים בה העיר מתאפיינת הינם כעין מזרקות שפזורות ברחבי העיר (אנחנו ציפינו למשהו מיוחד יותר, ולכן התאכזבנו...). ישנה שדרה מרכזית עם מגוון חנויות שנחמד ללכת לאורכה. וכן, ניתן ללכת על יד הנהר הזורם בעיר, ולעבור בפארק הנמצא בדרך.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל