ויטלי ”המלצה למדריך במוסקבה“
בחודש אוגוסט אני ובתי ביקרנו במוסקבה ונעזרנו בשירותי הדרכה של ויטלי. ראשית כל ברצוני שוב להודות לו על הסיור הלילי המעשיר שעשה לנו, אני מאוד ממליצה עליו כמדריך. הנ”ל ידע להתאים את עצמו אלינו, העניק יחס אישי, הדרכה והסברים מעמיקים היה גמיש בתוכנית הסיור וזרם איתנו. היו פעמים שאף נעזרנו בו לאחר הסיור.
מומלץ מחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל