ג'ו הסעות בודפשט ”ג׳ו הנהג מבודפשט“
ממליצה מאוד על ג׳ו הנהג. איש אמין ומקצועי.בעל תקשורת טובה עם הלקוח, מכיר את הקהל הישראלי, מדייק, מסודר, מאוד נחמד. נסענו איתו לברך הדנובה, וזו היתה חוויה נהדרת.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל