ג'ו הסעות בודפשט ”מומלץ בחום“
במקרה נתקלתי בהמלצה על ג׳ו בפייסבוק, והוא באמת היה אחלה! הגיע בזמן, לקח מחיר סביר, נהג בצורה בטוחה ונתן שירות אדיב. אם אתם באזור בודפשט לא הייתי מהסס להשתמש בשירות ההסעות שלו!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל