מערת שקוציאן ”סיור לא זול, אבל מקום יפה מאוד!“
אנחנו וילדינו (הקטנה בת 4, לקחנו את הסיור הקצר), נהנינו מאוד מהתופעות הקרסטיות, הקניון העמוק והנהר התת-קרקעיים, המפל החיצוני. שמחנו לראות רקפות באוגוסט. בקיצור מומלץ!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל