ויקטוריה פאלאס ”החוויה שלנו במלון ויקטוריה פאלאס “
מלון בבורגס. הבריכה מלוכלכת, המזון בלתי אכיל, חוץ מירקות וגבינות, ואני לא מפונקת. המעלית ענתיקה, המתנה ארוכה, בקושי זזה ומחניקה כמו סאונה. רשת Wi-fi לא מתחבר ומתנתק. נקיון החדרים גרוע. המנקות דורשות טיפ – קפה שחור, סיגריות וכו'. אם מספקים להן אז ינקו אם לא הן יתעלמו ממך. פעמיים קיבלו טיפ ונעלמו ולא הביאו מגבות.
המזגן עובד בקושי, חדר האוכל לא ממוזג והתחושה היא ארוחת בוקר בתוך חממה, מרוב חום כבר אין חשק לאכול. מי שמתעקש להתעלם מכל האזהרות באתר כמונו ולנסוע לשם, פשוט משלם על אכזבה מיותרת!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל