ויקטוריה פאלאס ”אוכל מזעזע“
התארחנו במלון שנמצא במיקום מעולה על הטיילת! אכלנו במסעדת שושן ובקזינו.
האוכל בויקטוריה על הפנים לא התקרבנו לחדר אוכל.
הבריכה גדולה וסבבה חדרים מרווחים.
חוץ מעניין האוכל, המלון לא רע.
מומלץ לטייל בנסבאר בגמבו בקניון ולעשות טרקטורונים. חוויה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל