הזמינו online
מלון ויאנד ”מלון ויאנד בסאני ביץ'“
התארחנו חמישה חברים (בשני חדרים) במלון זה בסאני ביץ', בחודש יוני 2015. מדובר במלון שע'פ האתרים באינטרנט הוא ברמת 4 כוכבים. מבחינת היתרונות, המלון ממוקם כ-50 מטר מהחוף, החדרים פונים לים, המיקום אטרקטיבי בטיילת, אך אילו היתרונות היחידים. לצערינו, את החדרים לא מנקים, אלא רק מסדרים את הסדינים, אין החלפת מגבות ולא שמו סבונים מידי יום. כמו כן, ארוחת הבוקר דלה ביותר. בישראל היה מקבל דירוג של 2 כוכבים. לא הייתי חוזר למלון.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל