בטיחות ואזהרות בפיליפינים ”אזהרה!“
כפי שידוע, בפיליפינים אסור לשתות בכלל ממי הברזים מפני שהם מזוהמים, יש לוודא לא לשתות גם את הקרח שנמצא בפיליפינים, וכן כאשר מזמינים שייקים למיניהם לבקש לא לשים מים בפנים. אני מפרסמת מניסיון לאחר שנדבקתי בחיידק בבטן שנמצא במי הברזים המזוהמים שלהם. הקפדתי לא לשתות כלל ממי הברזים אלא רק מבקבוקים סגורים של מים מינרלים, מה שלא ידעתי זה שגם הקרח שלהם הוא ממי הברז שלהם, וישנם מקומות שבשייקים שמים מי ברז ולא מים מינרלים. ממליצה מאוד להיזהר!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל