המדריך אדם ”ביקור בחודש מרץ 2015 בפראג“
חווית טיול מאורגן מעולה ביותר. ביקור במרץ 2015. איסוף משדה התעופה (הלוך וחזור), טיול ארוך בפראג, טיול יום שלם (פרטי) בקרלובי וארי.
הטיול היה נעים, ממצה, מעניין, נעים ובעיקר מסור. אנו ממליצים על אדם כמדריך טוב. מנסיוננו בערים אחרות באירופה ומהכרותנו את המדריכים, אנו בהחלט גאים להמליץ על אדם כטוב ביותר.
לסיכום הביקור: אדם מדריך מעולה, אדיב, בקיא מאוד בכל הפרטים, לא מעייף, נהג זהיר, מסור, דואג לנוסעים ובעיקר דייקן.
חיים ואריאלה
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל