מלון ואפה אפרט ”מלון זול“
מלון נקי. החדר פיצפון. תיק ומזוודה סותמים את החדר. רחוק יחסית מהאזור התיירותי. ארוחת הבוקר ה”בופה” יותר צנועה ממטבח שדה של צה”ל בשנות השבעים. ניתן לראות בתמונות מטבח, אך הוא לא מחובר לכלום, אין מים בכיור כי לא חיברו לרשת המים. חשמל בחדר יש בנקודה אחת במרכז, ההדלקה והכיבוי רק בכניסה לחדר.
הנוף מחדר שלי היה בית עלמין מוסלמי. שלושה מסגדים, כולל הסולימניה מעירים אותך מדי בוקר בשש ורבע לתפילה וכך גם בהמשך היום. מנהל המלון אדם נהדר עם המון רצון טוב, בלי מילה באנגלית. האזור כולו נראה לא טוב, מוזנח. בארבעים אירו ללילה יש מקומות קרובים יותר למרכז העיר העתיקה, או לטקסים.
לא ממליץ על המלון לאף אחד, אולי לשונאי, אבל האתר למטייל מחייב לכתוב למי ממליצים, אז כתבתי לצעירים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל