הווילות של אורלי ”חופשה מושלמת באורלי'ס“
בילנו במתחם אורלי'ס המופלא של רני ואורלי בחצי האי פיליון. החדרים נמצאים בחצר מקסימה ומטופחת, הם נוחים, שמורים ומאד נעימים. האוירה במקום ביתית ונעימה, ללא עומס של תיירים והמולה. רני פגש אותנו מספר פעמים במהלך הימים ונתן לנו בנדיבות המלצות למסעדות וטיולים. כולן היו מעולות ועזרו לנו בשידרוג החופשה שלנו. יש חוף מקסים במרחק הליכה של כ-10 דקות מהחדרים בירידה יפה ותלולה. החוף מבודד ויש על ידו בר חוף מקסים שניתן לאכול בו ארוחות קלות. אין ספק שנחזור לשם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל