המדריך אהוד ”מדריך בשפה העברית“
בטיול פרטי עם ביתי בת ה-26 התוודענו למדריך מדהים ומיוחד בשם אהוד שייעץ לנו והסיע אותנו התלווה אלינו לכל היעדים בהם חפצנו. תוך הדרכה וידע מופלאים בכל הקשור לבוקרשט ורומניה בכלל. תחושת הנוחות ודבר הפנים היפות היו מנת חלקנו. תודה לאהוד היקר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל