ג'יאני וינזיאנו ”ברומא מי שרוצה חוויה מושלמת.חייב לקחת את גיאני הנהג“
מאודם שנוסע רבות וטייל באירופה עשרות פעמים ובאיטליה בפרט, הרשו לי.לספר לכם על חוויה בלתי נישכחת.לכבוד 25 שנות נישואין נסענו אישתי ואני לקרוז בן שבוע שהתחיל.ברומא.לפי המלצות רבות וברור מעמיק על מחיר החלטנו לקחת את גיאני וונציאנו לנהג.מנמל התעופה למלון, למחרת לנמל וכעבור שבוע וחצי את המסלול ההפוך מהרגע הראשון הבנו שיש לנו עסק עם מיקצוען אמיתי, איש חביב, נעים הליכות, שחיכה לנו תמיד לפני הזמן ונתן לנו המון טיפים חינם.מעבר למחירים המצויינים שסיפק הוא גם דובר עיברית שוטפת, פטריוט אמיתי ומכיר את רומא והסביבה על כף ידו.בנסיעה לנמל צידיווידקיה שעורך כשעה וחצי התיידדנו מאוד וכל כך היינו מרוצים שלקחנו איתו עוד 2טיולים מודרכים ברומא של כ4 שעות כל אחד.לסיכום מי שצריך הסעות ברומא אני ממליץ.רק על גיאני.הוא לא.רק נהג הוא נותן שרות מעבר לתשלום שהוא גובה.באחריות!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל