חמאם ארמה ספא אנד טורקיש באט' ”השנה כדאי לא להתקרב למקום הזה. מבדיקה ונפילה אישית“
השנה הם שכרו מקום מאוד מאכזב.
הגענו הבריכה קפואה.
סאונה לא עובדת.
המסגיסטיות בספא פצאו אותנו עם הציפורניים בגלל שהן חדשות במקום.
הזמנו ל 2 זוגות, וביקשנו רק מעסות. בסוף ל2 מאיתנו עשו מסג בנים, הרגשה מאוד לא נעימה. והיה גם ממש לא נעים לצאת משם כי המנהל בכניסה.
בקיצור לא להתקרב. עוגמת נפש רצינית עברנו שם!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל