ג'ו הסעות בודפשט ”תודה לג''ו הסכ“
התכתבנו עם ג''ו באמצעות הוואטסאפ לצורך הסעה מהמלון לשדה התעופה. המענה היה אדיב, מיידי ומהיר. ג''ו דאג ליידע אותנט מתי תגיע ההסעה, מי הנהג ובאיזה רכב. הנהג הגיע מספר דקות לפני המועד עם שלט של השם שלנו, היה אדיב, סייע עם המזוודות והכל במחיר סביר ביותר (25 יורו) . בהחלט ממליצים. יש על מי לסמוך. תודה ג''ו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל