קאסה זאראזיי ”מסעדה ביתית עם אוכל מעולה“
למי שמזדמן או מתגורר במלון ליד בתיאטרון היהודי בבוקרשט מומלץ מאוד להיכנס למסעדה שנמצאת מספר פסיעות ספורות מהתיאטרון. מסעדה קטנה, ביתית עם תפריט מרשים ומחירים מצחיקים, שירות לעיל ולעילא, כאילו אתם מלכים וטעים ביותר.
שרלתי אם יש משהו צימחוני. אמרו לי אין בעיה נביא לך משהו. כעבור רבע שעה הגיעה פלטה ענקית של ירקות על הגריל עם אורז וממרח שעועית. היה טעים. ברור.
לקינוח שאלתי אם יש להם בלינצ'ס מתוק. אמרו שלא אבל שאני לא אדאג. כעבור זמן מה קיבלתי מנה של בלינצ'ס עם שוקולד.
כמו שאמרתי. שירות מדהים וכיף של מסעדה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל