אר קיו אר ”טפאס מושקע וטעים“
לא היינו מאוד רעבים. יצאנו לאזור זה שהוא מלא מלא ברים. אזור בילוי. דרומית לכיכר סול.
בהרבה מקומות מגישים טאפס רק בבר. פה ישבנו והיה נהדר.
נכנסו והזמנו כמה טפאסים. שירות מעולה.מקום נקי. וטפאסים מושקעים וטעימים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל