המדריך דויד קובוס ”סופ"ש של קלסיקו“
הוקסמתי מיחסו לילדים ולא פחות מזה בר שיח מעניין.
אני בדרך כלל לא אוהב ללכת בקבוצות וטיולים מאורגנים אך דוד סדק במקצת את גישתי זו.
נעים הליכות סובלני ויחד עם זאת פטריוט קטלוני שמוכן לשמוע גם דעות שונות משלו.
מומלץ מאוד לילדים ולא פחות מזה גם למבוגרים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל