מיטסיס לגונה ריזורט וספא
הזמינו online
שהינו במלון 5 ימים. היה לנו חדר משפחתי עם נוף לים. החדר היה מצויין.
יש במלון כמה מסעדות בתפריט - הם מצויינות והרבה יותר טובות מהחדר אוכל.
בחדר אוכל הרגשתי כמו חדר אוכל של חברה. לא מפתה בכלל ולא תמיד טעים.
הבריכות הם עם מיים מלוחים. כן, זה יותר טוב לסביבה. לא, זה לא כייף.
החוף הוא מאוד גרוע, אין גישה קלה לים, יש אבנים במיים ואי אפשר להכנס בנחת. פשוט לא היינו בים. בערב אין פעילות רבה. רוב הזמן שיחקנו קלפים (מעולה לגיבוש המשפחתי)
הזמינו online
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל