מיטסיס לגונה ריזורט וספא
הזמינו online
המלון מאוד יפה ומתוחזק היטב וניכרת ההשקעה מסביב, יחד עם זאת החוויה שלי ושל בעלי לא הייתה חיובית. נתחיל מהחדר, בחדר יש שתי מיטות יחיד צמודות אחת לשניה, מעולם בכל טיולי לא זכורה לי מיטה כל כך רעה, אין שום תמיכה לגב, הרגשתי כאילו אני בערסל, חזרתי עם כאב גב. השמיכה מאוד לא נעימה והטרמוסטט של המזגן על הפנים, או שקפוא או שחם. יש בחדר אקוסטיקה נפלאה, מה שיכול להיות טוב לאולם קונצרטים אבל פחות לחדר במלון כשרוצים לישון. היינו בחדר בקומה התחתונה והשכנים מעלינו פיתחו תחביב של גרירת רהיטים על הרצפה 4 פעמים ביום. בלילה הראשון ב 2 בלילה התעוררנו (עם כאב גב) מהרעש, הלכנו לקבלה להתלונן, אמרו שיטפלו בזה וישלחו אנשי בטחון, שבנו לחדר. בבוקר שוב פעם הייתה גרירת רהיטים רבה, שוב פעם הלכנו לקבלה, ביקשנו שיעבירו אותנו חדר, נאמר לנו שאין חדרים פנויים במלון (אני לא האמנתי לזה מאחר וכל הזמן הגיעו והלכו אורחים עם מזוודות) ושלא נדאג הם יטפלו בזה, כלום לא טופל. העניין חזר על עצמו כל יום מספר פעמים, אחרי שהתלוננו בפעם הרביעית והרגשנו חוסר סבלנות מצד צוות הקבלה הפסקנו להתלונן. זה די מאמלל, משלמים 300 $ ללילה בשביל מלון שאמור להיות טוב ואפס אכפתיות ושום ניסיון לפתור את הבעיות, פשוט אין עם מי לדבר, דיברנו עם מספר פקידי קבלה שונים, לא עזר.
לגבי האוכל - בינוני, לא מעבר. לכל הקינוחים יש את אותו הטעם. יש הרבה מזון מטוגן.
היינו בשתי מסעדות, אסיאתית ואיטלקית. האיטלקית באמת חביבה. האסיאתית לא טובה. בחדר אוכל יש מבחר רב אבל לא לבוא עם ציפיות גבוהות, סתם אוכל של חדר אוכל. הם באמת מנסים אבל חסרי יכולת קולינרית. הקרפריה מוצלחת לטעמי.
נקודת האור במלון היא הבריכות, הן באמת כיפיות ואין תחושה של עומס.
הזמינו online
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל