אובדיו סימונסקו הנהג ”ממליץ בחום על אבדיו הנהג“
חבל לחפש במקום אחר.אובדיו.נהג זהיר.בחור אדיב ומנומס.היחס שלו לתיריים מעולה.מבין וקצת מדבר עברית.ויעשה בשבילכם כול דבר שתרצו בגדר החוק כמובן.טיילנו אתו 4 ימים ניפלאים.מיבוקרשט.עד הרי הקרפטים.וברשוב.פשוט היה מדהים ממליץ בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל