ג'ו הסעות בודפשט ”מומלץ בחום!“
ג׳ו נהג מדהים! אדיב, מגיע בזמן, הוגן במחיר ויש לו המון טיפים טובים. השיח איתו כיף והוא משרה אווירה טובה. ממליצה בחום! לא לשכוח להזמין מקום מראש.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל