ג'ו הסעות בודפשט ”ג''ו מומלץ מאוד!“
השתמשתי בשירותיו הטובים של ג''ו בפעמיים האחרונות שטסתי לבודפשט (הלוך-חזור) . תמיד הגיע בזמן (או שלח מישהו מטעמו שהגיע בזמן) . הטיסות חזור היו לפנות בוקר ותמיד רכב ההסעה התייצב בזמן.
אדם נעים והגון - ממליצה עליו מכל הלב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל