מלון נובוטל בנגקוק פלונצ'יט סוקומוויט
הזמינו online
התארחנו במלון נובוטל פלונציט בבנגקוק - מלון מושלם! זהו מלון חדש, שנפתח רק ב-2012, מלון יפה, חדרים מדהימים, בריכה אמנם קטנה, אבל יפה ונעימה וגם חדר אוכל נקי ומגוון. הכי חשוב - היחס של עובדי המלון כולם (פקידות הקבלה, החדרניות, עובדי המטבח, עובדי חדר הכושר, העובדים שמחוץ למלון), שמתייחסים אליך כאילו אתה בן של מלך אמיתי, זה לא יאמן איזה שירות מדהים יש להם. המלון גם ממוקם במיקום מאוד מרכזי. אנחנו הלכנו ברגל למרכז סילום ול-MBK, זה רק שתי תחנות. מומלץ בחום!
הזמינו online
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל