עונות ומזג אויר בנפאל ”נפאל ביולי - אוגוסט“
סביר להניח שאם הגעתם לנפאל, אתם רוצים לצאת לאחד מהטרקים המדהימים באזור. יולי אוגוסט זו עונה רטובה, עם ראות קשה מאד והרבה גשמים. רוב הטרקים בכלל לא אפשריים להליכה, וגם אם כן, הראות אפסית. בדרך כלל רק לקראת אוקטובר הראות והתנאים משתפרים. אם יש לכם רק את החודשים הללו, וחשוב לכם לעשות טרקים, הייתי שוקל את איזור לאדאק, שבהימליה ההודית. מדובר באיזור, שגאוגרפית, ממשיך את רכס ההימלאיה (בו נמצאת נפאל), ושם הטיול אפשרי ביולי אוגוסט בלבד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל