מדאם חאן - הבאן מי קווין ”מלכת הבאן מי!“
באן מי זה מאכל די מוכר ברחבי ויאטנם. זה בגט שממלאים אותו במלא דברים טובים כמו פטה כבד, גבינה ובשר, ואוכלים את זה כסנדוויץ. בהוי אן יש אישה מבוגרת שעושה את זה כבר שנים, היא ממש נחמדה ואדיבה, ומכינה לכל מי שבא באן מי ולוקחת עליו דולר אחד בלבד. לכל מי שרוצה לטעום מהאוכל הוויאטנמי (צרפתי) הטעים שיגיע למאדאם קהאן!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל