הנהג סוג'י ”נהג סרילנקי שיודע עברית“
מצאתי את פרטיו מהמלצה כאן, והחלטתי לסגור איתו. בין השאר כי התאים לי שהסכים למעט ימים, וכן כי התקשורת בינינו היתה דרך הוואטסאפ (ראו בהמשך המס').
סוג'י עבד לפני כ-6 שנים עם קשיש בארץ, כך שמכיר את המנטליות בישראל ומסוגל למלמל כמה מילים ואפילו בסלנג. מעבר לכך כמובן שהשיחות איתו היו באנגלית.
הוא בחור נחמד, די קלט את הראש שלנו וניסה להתאים עצמו פחות או יותר.
מאחר ואין לי נסיון רב עם נהגים אישיים, אזי לטעמי היה יחסית מחושב כלכלית לטובתו (אין בכך פסול) – ז”א דאג לא לנסוע יותר מדי, כדי שלא יעלה לו מעבר למה שהתכוון, או שהביא אותנו למקומות שמבחינתי הם מלכודות תיירים – אבל אין זה אומר שאינם מהנים. אם יש לך יכולת איפוק וקומון סנס ניתן לשלוט ברמת ההוצאות באותן מלכודות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל