סטייקבורגר ”טעים טעים !“
בשר נהדר. הזמנו סטייק סירליון וצלעות. נהדר. המלצרים נחמדים ואדיבים. עיצוב עכשווי, הומה אדם. המסעדה נמצאת בסמטה קרובה ומקבילה לרחוב גראן ויה, בדרך לאזור ככר סול, מחירים לכל כיס. מומלץ בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל