מלון אינטרקונטיננטל ”הבית השני שלי!“
מלון “מדליק” שלמרות “יושנו” הוא מתחדש כל פעם מחדש. ממוקם בלב ליבה של בוקרשט, מספר דקות ברגל מהעיר העתיקה.
השירות יוצא מן הכלל, כל הצוות ידידותי, ארוחת הבוקר בסגנון הישראלי. המון מכל דבר. :)
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל