פייב גאייז ”five guys“
ברחוב הראשי נמצאת מסעדת ההמבורגרים הזו.ההמבורגר טעים מאוד וכמו כן ניתן תוך כדי לאכול בוטנים כמו בסגנון מסעדת הבוקרים בארץ.מומלץ מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
ברחוב הראשי נמצאת מסעדת ההמבורגרים הזו.ההמבורגר טעים מאוד וכמו כן ניתן תוך כדי לאכול בוטנים כמו בסגנון מסעדת הבוקרים בארץ.מומלץ מאוד.
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל