”five guys“
ברחוב הראשי נמצאת מסעדת ההמבורגרים הזו.ההמבורגר טעים מאוד וכמו כן ניתן תוך כדי לאכול בוטנים כמו בסגנון מסעדת הבוקרים בארץ.מומלץ מאוד.
קרא עודברחוב הראשי נמצאת מסעדת ההמבורגרים הזו.ההמבורגר טעים מאוד וכמו כן ניתן תוך כדי לאכול בוטנים כמו בסגנון מסעדת הבוקרים בארץ.מומלץ מאוד.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג