ראפטינג בנחל סטרומה ”פעילות ראפטינג אקסטרים“
נסענו 7 בני משפחה מבנסקו בבוקר קריר נסיעה של כ40 דק', לאחר שתיאמנו טלפונית את הגעתנו (טלפון רשום באתר האינטרנט) . תחילה מאוד חששנו. גם קריר וגם המים 4 מעלות. בהחלט משוגעים. אך קיבלנו ציוד חובה (קסדות, מעיל סערה נעלי נאופרן וחליפת נאופרן (כמו של צלילה) ) נסענו מספר דקות והורדנו את הסירות למים במפל רציני! הזרימה הייתה מטורפת, כל החששות מהקור נגמרו תוך שניות (בשפריץ מים הראשון) . החתירה הייתה באורך של כ שעה ורבע ועלתה 50 לב לאדם. זה לא ראפטינג בנהר הירדן לכל מי שחושב כך. בנוסף גם בעלת המקום לומדת עברית ובני הזוג שמנהלים נחמדים מאוד! חוויה מומלצת למשפחות, לגיבוש ואקסטרים משובח! בכל חודשי השנה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל