ג'ו הסעות בודפשט ”ממליצים בחום“
חזרנו לפני כשבועיים מבודפשט ונעזרנו בג׳ו לנסיעות משדה התעופה ובחזרה. מדובר בנהג אדיב, אחראי ודייקן.
נשמח להיעזר שוב בשירותיו גם בפעמים הבאות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל