Vibo guesthouse ”vibo guesthouse - גסטהאוס עם תמורה לכסף טובה“
ויבו גסטהאוס הזמנו דרך בוקינג.
המקום לא נמצא היכן שמופיע במאפס, וזה גם לא ויבו אפרטמנט, שלא תתבלבלו.
אז איך תדעו לאן להגיע? האשה המאוד נחמדה שמפעילה אותו, זמינה בווטסאפ ותסביר לכם.
אבל זה די קרוב לגייזר העירוני.
הגסטהואס עצמו הוא מתחם של כמה חדרים וחצר באמצע.
מאוד נעים לשהות וגם יש חניה.
המחיר עלה לנו כ 100 שח ללילה.
החדר עצמו סהכ היה בסדר גמור, קצת קטן, אבל יש בו את מה שצריך.
כל מה שאתם צריכים, בעלת הגסטהאוס תצא מגדרה לעזור.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל