קניון שבעת הסולמות ”חוויה משפחתית“
טיול מאוד שונה ואחר. מומלץ למשפחה, לא עמוס וחוויתי, למי שמתכנן לחזור דרך האומגות – הן פתוחות עד רבע לחמש, אז יש לקחת בחשבון ולסיים את מסלול בקניון עד אז.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל